Box populi de Valăntainsdei

Zamfir Turdeanu' - un turdean (aproape) ca oricare

ct cc 5 AFIS DSC06110Celebra replică a Conului Leonida mi-a fost servită, astăzi, când „am lăudat” implicarea Casei de cultură, a Consiliului local, în organizarea spectacolului de Valăntainsdei! „Facem ce cere poporul!”. Nu educăm, pentru că suntem casă de … cultură!

Nu mai fusesem, pe la Palatul cultural „Ionel Floaşiu”, de mai bine de două luni. Ştiam că Biblionetul e închis. Pentru că, sala este în renovare. Aşa cum fusese închis când bibliotecara a fost în concediu de odihnă. Aşa cum fusese închis când bibliotecara a fost în concediu de boală. Aşa cum … nici la Turda, Biblioteca nu a recuperat, în ianuarie, zilele suplimentare date ca libere în decembrie …

Am văzut mai multe săli renovate. Dar, … se vor renova şi metehnele?!

Ca pe o mare realizare, mi-a fost prezentată schimbarea formaţiei de pe afiş: nu mai vin nemţii, ci, vine Compact-ul.

ct cc 6 AFIS VALENTINES DAY 2014 OKAcum, mă văd obligat să merg la marele spectacol, de…

Vezi articol original 27 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

